Hamilelikte daha kolay uyumanın yolları!

Kadın Hastalıkları Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı Op. Dr. Betül Görgen, hamilelikte rahat uyuyabilmeniz için tüyolar verdi.

Kadın

Hamilelikte daha kolay uyumanın yolları! NE YEMELİSİNİZ?
Görgen, yeme alışkanlıkları hakkında "Hamilelik sırasında geceleri deliksiz uyumak istiyorsanız, kızartmalardan ve yağlı yemeklerden uzak durmanız gerekir. Aynı şekilde bazı meyveler de yağlı yemekler ve kızartmalar gibi yemek borusunda reflüye enden olarak rahatsızlık verir ve iyi bir uyku uyumayı güçleştirir. Yatmadan en az üç sat önce yemek yemeniz gerekir; bu sabah uyanmadan önce acıkmanızı ve bu yüzden gece boyunca bulantı çekmenizi önleyecektir." dedi.

ODANIZI HAZIRLAYIN
Yatağa girmeden önce odayı toplamak gerektiğinin altını çizen Görgen, ayrıca "Yatmadan önce rutubeti atmak ve istenmeyen kokuları uzaklaştırıp içeri temiz hava girmesini sağlamak için odayı havalandırmayı unutmayın. Yaz ve kış oda sıcaklığının 19°C olmasına dikkat edin." dedi.

DUŞ ALIN
Dr. Betül Görgen, uykudan önce duş almanın vücudun gerginliğini azaltacağını, bu şekilde uykuya daha rahat dalınabileceğini belirtti.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce’ye link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

Bunlarda ilginizi çekebilir: