ANKET

Sizce evlilik programları tamamen kaldırılmalı mı?

20.03.2017 16:40
Sizce evlilik programları tamamen kaldırılmalı mı?

Evet, kesinlikle kaldırılmalı.

%77,5

Bazı düzenlemeler getirilmeli ama kaldırılmamalı.

%14,5

Hayır, aynen devam etmeli.

%4,9

Beni ilgilendirmiyor.

%3,2

Bu anket oylamaya kapatılmıştır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(3 Yorum Yapıldı)

Misafir(Derran) Allah askina televizyon tarihinde bu derece düzeysiz,basit, ... , programlari türkiyemiz insanlarina kakalamaya calisanlarin kafa taslarinin icine bakmak istiyorum beyin yerine findik mi tasiyorlar

21.03.2017 00:03:30

Misafir(Esin) Bizim ülkemizde neden rezillikler bu kadar GEC farkediliyo ,cirkin bir sey basladimi hastalik gibi bütün kanallar yapisiyor ,artik biktirana kadar yayinlaniyor ,kaldirtmak icin deliler gibi mücadeleler veriyoruz ,salak sulak parti baskanlari devlet baskanlari bakanlari da öyle ,beceremedikleri halde bi yapiskanlik bi yapiskanlik sormayin gitsin,ne zaman INSAN olmayi ögrenecegiz , ne zaman UTANMAYI ögrenecegiz , AR DAMARI agaci mi yetistirelim ne yapalim,bana göre son yillarda yasanan seylere baktigimda EN HAYSIYETSIZ toplum olduk ,zaten lafini sözünü bilmeyen üc kurusluk insan müsvettelerinin elinde dünyaya rezil olmus bir ülke olduk bi de kanayan yaramiza tv kanallarinin manyak ötesi programlari eklenince kacacak yerimiz kalmiyor ,lütfen EDEP .

21.03.2017 20:00:43

Misafir(Günay) LÜTFEN kal-di-ril-sin tek kelimeyle IGRENC SEVIYESIZ tayyosun ülkesi diye mi bu kadar seviyesizlesiliyor

26.03.2017 07:46:22
Üye Girişi Yap

İsim

E-posta

Yorumunuz